18. marts 2015

Evakuering i plantehimlen

Idag har været en rigtig hyggelig dag. jeg har været på tur med "mødregruppen" (vi er kun to, den historie får i en anden gang) Vi skulle da på loppemarked i Hillerød - et super fedt sted som faktisk er en butik. suuuuper fedt med en masse stande og gode loppefund osv. Kirppu hedder det. Og jeg skal da prøve at sælge noget af mit derinde på et tidspunkt de skal have 15 % af fortjenesten, og så har man standen i en uge for 200kr. så det kunne da være at det var noget jeg gerne ville prøve.  Nå men jeg fik da også købt lidt, ikke det vilde. et par bøger, b.la. en som fortæller børn om hvordan babyer bliver lavet den hedder "hvordan, Mor?" og efter nærmere googling, så fik jeg den vidst til en RIMELIG god pris...
Den er fra 1968, så sexsualundervisning i børnehøjde fra da min mor var barn. 

 jeg fandt også Ronja Røverdatter i bogform <3 jeg ELSKER simpelthen Ronja. hun er så fantastisk og så minder hun mig om barndommens frihed - den savner jeg lidt. 20 kroner. billigt billigt. jeg fandt også en STOR vegetarisk kogebog.. dem her jeg nogle stykker af efterhånden...
Jeg fandt også en sød t-shirt til lillebror fra IdaT og så nogle Nintendo DS spil.

Efter vores lille tur til Kirppu (jeg har problemer med at udtale det..) så hoppede vi i Plantorama, vi skulle kigge lidt planter, min mødregruppe (læs: den ene af os to) er tosset med planter og have osv.. og så skulle vi kigge på dyr.
 Vi kunne dog liiiige nå, at få en kop kaffe inde på baresso først, da ungerne ENDELIG faldt i søvn JUHUUU. Vi gik efter kaffen rundt og hyggede os, kiggede på planter og på krukker og jeg fandt en rigtig fin krukke i mintgrøn med låg på som ville passe PERFEKT til mit kontor. men da jeg skulle over og bladre i boligudstyrsafdelingen lød det over højtalerene "Der er opstået en kritisk situation, i bedes venligst gå mod udgangen" WHAT..!! vi havde lige læst om skyderi i fields og nu DET.!! hvad fanden kan der ske i et HAVECENTER..!! Nå men vi valgte at skride HELT, vi gad ikke mere.
Vi fandt aldrig ud af hvorfor vi blev evakueret. men jeg er utrolig nysgerrig og jeg vil virkelig gerne vide det.. jeg har katastrofetanker normalt, totalt åndssvagt, men jeg fik sgu tænkt en masse forskellige katastrofer igennem inden vi var nået ud derindefra.
Men det betød jo så også at jeg ikke fik min fine lille krukke :'( men så har jeg jo en god grund til at komme derind igen <3

XOXO






Ingen kommentarer:

Send en kommentar