16. marts 2015

Ny blog, nye tider.

Jeg har tidligere brugt denne blog til dillerdaller, men det skal være slut.
nu. Jeg vil gerne bruge den mere end jeg gjorde før.

Først vil jeg lige sige.

VELKOMMEN TIL..

Her er lidt om mig.

Jeg er 28, studerende. Jeg læser til sygeplejerske, hvilket jeg er rigtig glad for. PT. Er jeg på barsel med den mindste basse men jeg regner med at vende stærkt tilbage til studiet lige så snart sommerferien er ovre.

Vi er lige flyttet i hus for 6 mdr siden - fra en lille to værelses lejlighed i København på 49, til en stor lækker 127 kvm stor hytte på landet. Vi er i fuld krig med at indrette og istandsætte og det bliver rigtig dejligt når det er færdigt.. - det er bla. Det jeg gerne vil vise her på bloggen i form af før og efter billeder..

Jeg er meget kreativ når jeg gider. jeg hækler, syr, klippeklistrer, pynter,  jeg elsker at sidde og fifle med ting, men jeg gider stort set kun projekter der ikke tager særlig lang tid. så jeg har pt. tre store halv og kvartfærdige store projekter, som jeg laver lidt på en gang imellem. Jeg har bare ikke tålmodighed til at sidde og lave det samme igen og igen uden at resultatet kommer prompte. Så derfor har jeg nu kastet mig ud i papirfoldning og origami. Det er hyggeligt at sidde med og det er noget jeg nærmest kan lave på gefühl, uden at skulle tænke yderligere over det. Og jeg laver MANGE - RIGTIG MANGE... - Så mange at jeg er nødt til at sælge ud af dem fordi at de jo ikke kan hænge alle steder her hos mig.. Det foregår på Instagram under navnet by_fisabella, Hvis det skulle have interesse. Jeg kører pt. en giveaway, Hvor jeg udlover to stks fine diamanter til en heldig IG'er.

Det jeg tænker jeg vil bruge min bog til, er med mine kreating og mit mammaliv osv. Ja det bliver lidt blandet. Så det håber jeg I har lyst til at følge med i :D

<3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar